III. Sposób i zakres świadczonych usług
Rozliczanie zadatku w przypadku rezerwacji usług przez system Booksy
MoveCor informuje o konieczności dokonania przedpłaty w wysokości 25% od minimalnej ceny za wybrane usługi w celu dokonania rezerwacji poprzez aplikację BOOKSY.
Aby dokonać przedpłaty zadatku w aplikacji BOOKSY, należy przy pierwszej transakcji płatniczej podpiąć kartę płatniczą, aby aplikacja mogła pobierać przedpłaty na poczet usług rezerwowanych w MoveCor. Płatności można też dokonać za pomocą BLIKA
Przedpłata z aplikacji BOOKSY wpływa bezpośrednio na konto firmowe „MoveCor”. Pracownik MoveCor zobowiązany jest wystawić paragon na kwotę wpłaconego zadatku przez aplikację BOOKSY i przechować go w SPA do wizyty zarezerwowanej przez klienta. Następnie jest przekazywany klientowi po wykonanej usłudze.
Kwota wpłacanego zadatku (przedpłaty poprzez aplikację BOOKSY) odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Klient dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki lub karty płatniczej. Wówczas otrzymuje paragony: na kwotę przedpłaty dokonanej przez aplikację BOOKSY oraz na kwotę dopłacaną za usługę.
Zadatek (Przedpłata) BOOKSY jest bezzwrotny w całości (nie jest zwracany Klientowi/Klientce), jeśli Klient/Klientka nie poinformuje Pracownika MoveCor o nieobecności lub zmianie terminu (telefonicznie lub SMS-em) lub poinformuje o nieobecności późnej niż 12 godzin przed realizacją usługi. Zadatek jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania nie zostanie wykorzystany przez żadnego innego klienta.
MoveCor informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconego zadatku na inną Klientkę/Klienta lub na inny termin usługi – wystarczy poinformować Pracownika nie później niż 12 godzin przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie transferu zadatku na inną osobę (koleżanka, rodzina itp.) lub o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconego zadatku przez BOOKSY. Wówczas zadatek nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji kwoty zadatku.
MoveCor informuje, że w przypadku odwołania wizyty w terminie późniejszym niż 12 godzin przed planowanym czasem wizyty kwota przedpłaty w formie zadatku BOOKSY jest bezzwrotna i stanowi rekompensatę za czas stracony przez pracownika MoveCor.
Wpłacony zadatek jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu.
Działanie MoveCor
Zasady rejestracji Klienta oraz rezygnacji z usługi
Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych
VII. Kontakt ze „SPA”
VIII. Reklamacja